Tuesday, December 3rd, 2024

Inside Out 2 Breekt Wereldwijd Kassa’s en Nadert de Toppositie

De gigant Inside Out 2 is niet van plan te stoppen terwijl het elk kassarecord verbreekt en snel vooruitgaat om de best scorende animatiefilm ooit te worden. Het zou uiteindelijk Frozen 2 van de nummer één plek kunnen stoten, maar daar is nog wat tijd voor nodig. De film toont veel potentieel en heeft al films zoals Jurassic World Fallen Kingdom, The Last Jedi, Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2, en Black Panther verslagen. Scroll naar beneden voor de details.

De film draait om de hoofdpersoon, Riley, en de emoties in het hoofdkwartier die verantwoordelijk zijn voor haar uitdrukkingen, wat uiteindelijk de uitkomst van de situatie bepaalt. Als animatiefilm heeft het een bredere aantrekkingskracht, en de fans hebben er met de kinderen volop van genoten. Het is een familiefilm. Het opende met een verbluffende $154,2 miljoen in het eerste weekend.

Handelsanalist Luiz Fernando onthult dat Inside Out 2 wereldwijd een totaal van $1,35 miljard heeft bereikt, en daarmee Jurassic World Fallen Kingdom’s $1,31 miljard, The Last Jedi’s $1,33 miljard, en Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2’s $1,34 miljard heeft overtroffen. Het bracht $50,2 miljoen op in het vijfde weekend in het buitenland. Het daalde slechts 35,8% ten opzichte van het vorige weekend en verzamelde $777,5 miljoen internationaal in 47 markten. Het heeft $572,6 miljoen verzameld in de Verenigde Staten.

Zoals hierboven vermeld, heeft Inside Out 2 wereldwijd $1,35 miljard verzameld en wordt verwacht dat het vandaag de $1,36 miljard van The Super Mario Bros Movie zal overtreffen en de op een na best scorende animatiefilm aller tijden zal worden. Het heeft ook Black Panther’s wereldwijde opbrengst van $1,35 miljard overtroffen. Het rapport verwacht verder dat het vervolg van Inside Out Frozen 2’s $1,45 miljard zal verslaan en de kroon van de best scorende animatiefilm ooit zal overnemen.

Inside Out 2 heeft een fantastische stemmencast, waaronder Amy Poehler, Maya Hawke, Ayo Edebiri, en anderen. De film mikt op een wereldwijde opbrengst van $1,5-$1,7 miljard. De film, gemaakt met een productiebudget van $200 miljoen, heeft een maand in de bioscopen gedraaid sinds de release op 14 juni.